Herry D' Putra

"Di sebalik kesulitan itu ada kemudahan... Esok akan merekah bunga yang harum mengusir kesedihan... menjadi penghibur hati..."










Wednesday, August 26, 2009

TeKa-TeKi YaNg PaLiNG SuSaH NaK DiJaWAb

Aritu waktu aku balik seremban... Adik aku ada la bagi teka-teki kat aku... Teka-teki ni memang kelakar giler lar... jawapan dia x tercapai dek akal... huhu... terbahak-bahak gak aku gelak weh... perghh... jom kita tengok apa teka-tekinya... So, kepada kowang sumer, boleh la ajukan teka-teki ni kat orang lain ok? just wanna to sharing with you...




SOALAN 1
Kenapa cik aminah keluar rumah terjerit-jerit?
Jawapan: Sebab En. Baba terjatuh dalam parit.


SOALAN 2
Di luar warnanya kuning, di dalam warnanya hitaM?
Jawapan: Budak India dalam bas sekolah... wakakakaka...


SOALAN 3
Kenapa anak babi jalan tunduk-tunduk?
Jawapan: Sebab dia malu sebab mak dia babi... hahahaha


SOALAN 4
Kenapa anak kanggaroo terlompat-lompat?
Jawapan: Sebab dia happy yang mak dia bukan babi...


SOALAN 5

Kenapa anjing kalau kena kejar dengan manusia, dia lari sambil pandang belakang?
Jawapan: Sebabnya anjing tu takde side mirror...huhuhu...


SOALAN 6
Apakah nama mak bapak TRANSFORMER?
Jawapan: TRANSPARENT

4 comments:

hidayah said...

tranformer balik kampung naik apa ?

ha jawab2x.....

HeRRy D' PutRa said...

haha...transformer naik bus trasnasional...hehehehe..lawak seh...

hidayah said...

kakakakakakaka =))

mohd sufian said...

Bumi apa yg tidak perna kena hujan?
Jawab jgn x jawab..hihihi